Klacht: gereserveerde stoelen niet gekregen

op 09 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Heer/Mevr,

Wij hadden stoelen gereserveerd en zowel op de heen als op de terugvlucht niet gekregen. Transavia weet dat we dit mailtje zouden sturen, omdat het niet klopte.
De mevrouw op de luchthaven heeft de betaling gezien, maar kon er niets meer aan veranderen, de plaatsen waren door andere mensen al bezet.
En op de terugvlucht werden we uit elkaar geplaatst in het vliegtuig. Dit was niet plezierig, vooral omdat we voor extra beenruimte gereserveerd hadden.
Gereserveerd en betaald: voor 15A en 15B. Wij hadden een naamsverandering gewijzigd, maar deze is niet doorgevoerd op de seats, volgens mij is het daar fout ge-gaan. Wij hadden telefonisch contact gehad op 07-08-2016 en per chat nog eens op 08-08-2016. Er is bewijs van betaling : overgemaakt naar Transavia per 10-07-2016 € 40,00 Kenmerk Transavia: X92WKZ. Boekingsnr: 11904998 .Omschrijving: 1314681764624943 0030001655980925.
Graag zou ik deze in een bijlage versturen.
Wij hopen, dat wij het bedrag van 40 euro terug krijgen.

Alvast bedankt,
fam. van der Sommen

Als we het bedrag teruggestort krijgen, dan zij we tevreden, want dit was niet zo leuk om de reis mee te beginnen en te eindigen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van der Sommen