Klacht: Gerepareerde artikel lijkt verdwenen

op 29 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Artikel aangeboden bij bol.com ter reparatie(binnen de garantietermijn)
Zeven dagen later zie ik dat ie gereed is, gecontroleerd en ontvang ik een track en trace nr.
Ik neem een dag vrij om het artikel weer te ontvangen, maar zie tot mijn grote verbazing de dag plots 1 dag later worden.
Ok, kan gebeuren denk je dan nog, gelukkig ook de volgende dag vrij kunnen nemen, maar tot mijn stommem verbazing zie ik het weer een dag later worden.
Contact gehad met de klantenservice, die zou contact gaan opnemen met de reparatieservice.
Even later komt er een mailtje binnen, dat er binnen 1 a 2 werkdagen contact word opgenomen, om een afspraak te maken
Uiteraard ga ik daar niet mee accoord en contact nogmaals de klantenservice.
En ook daar krijg ik het zelfde te horen, wel bied de medewerkster me nog 1 cadeubon aan van 20 euro als goedmakertje
Op mijn opmerking dat als ik een nieuwe bestel ik deze gewoon morgen in huis, en ik dat dus ook verwacht voor mijn gerepareerde artikel krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is.
Ik vind dit een zeer vreemde gang van zaken, met name ook omdat je nergens echt met je klacht terecht kan.
Inmiddels zijn we een week verder en nog altijd is ie niet retour gekomen

Oven/Magnetron zsm terug, of een vervangend exemplaar

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 juni 2017 om 14:03 geantwoord

Beste meneer Hermes,

We hebben uw melding doorgegeven aan ons team Social Media. Zij geven mee dat ze u zonet gecontacteerd hebben. Aarzel niet om ons een seintje te geven als u nog verdere vragen zou hebben.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Buddyjoe