Mijn Klacht:
Na eerdere problemen met GLS wat betreft niet leveren van een pakket aan ons adres en vervolgens op moeten halen op het GLS depot in Rotterdam vandaag weer hetzelfde probleem!
Vanmorgen nog gebeld hoe het zat met mijn pakket en ook met mijn vorige klachten aangezien ik daar niks meer over had gehoord.
Mijn pakket zou netjes bezorgd worden voor 16.30! Klachten? Die kon ze niet terugvinden in het systeem, blijkbaar zijn die nooit opgeslagen. Wat een schande!
Om 16.35 nog geen bezorger, nou kan dat wat uitlopen, maar aangezien het service center na 17 uur onbereikbaar is toch nog eens gebeld. Zelfde vrouw aan de telefoon: ik ga de chauffeur bellen dat hij echt moet leveren vandaag want na deze klachten kan dat echt niet anders.
Prima.. maar nu net een update van GLS ingezien die mij super woedend maakt!
– bedrijf gesloten (bedrijf? Het pakket moet gewoon geleverd worden aan een woonadres!! En ik ben er ook alweer de hele dag thuis voor)
– bijgesteld naar: adres onbereikbaar, terug naar depot. Opgeslagen op depot.
Kortom? Onze bezorger is te beroerd om het pakket daadwerkelijk af te leveren. Ons adres is vindbaar via elke navigatie, en door elke andere post dienst!!! Dus waar haalt hij het lef vandaan!
Nu mag ik dus weer naar het GLS depot aangezien ze het ook net als vorige keren niet nogmaals aanbieden de dag erna!! Dit is voor mij voor de 5de x 20km heen en 20km terug! Extra kosten dus en mijn betaalde verzendkosten heb ik ook nog nooit terug ontvangen!
Dit bedrijf zou met een hele goede oplossing en verontschuldiging moeten komen en anders gewoon hun deuren moeten sluiten!
Gewenste Oplossing:
Duidelijk contact over wanneer en hoelaat er geleverd word. Terugbetaling van teveel gemaakte kosten (vergeet alle telefoontjes naar GLS niet) en flinke excuses!
