Klachten over General Logistics Systems (GLS)

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze... Lees meer >

76% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 8 in Koeriersbedrijven en post

76%
113 klachten gemeld
24 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
87 klachten opgelost
3.2 /10
175 stemmen
175

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van op 11 april 2019 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na een niet thuis bericht via internet aangegeven dat het op een ander huisnr aangeboden kan woden, wordt dit gewoon niet gedaan. 3e keer aanbieden doet. GLS niet en dichtsbijzijnde depot is in een ander dorp. Als je belt kost het... Lees meer

Op 13 maart 2019 rond 1630u stond er op het Oosteinde Delft een bestelbus van GLS. De bestelbus blokkeerde onnodig de weg voor de duur van 10 minuten terwijl er voldoende parkeerplaatsen of uitwijkmogelijkheden beschikbaar waren. De bestuurder reageerde niet... Lees meer

ik heb vorig jaar in december bij Jemidi in Duitsland een badjas gekocht. GLS zou het bezorgen, bezorgt het ten eerste ruim 300 meter bij mijn vandaan op een adres wat niet bestaat. volgens googel maps wel maar daar zit... Lees meer

Pakket zou 5-11-2018 om 17:30 uur geleverd zijn bij de buren. Niemand in de hele buurt heeft ook maar iets ontvangen en ik heb ook helemaal geen briefje, kaartje in de bus gehad van de bezorger. Bovendien zijn wij beiden de... Lees meer

Ik heb gisteren en vandaag op een pakket zitten wachten. Volgens jullie website en de e-mail die wij kregen kon ons pakket gisteren tussen 12 en half 4 worden geleverd. Ik heb heel de tijd gewacht en vandaag heb ik... Lees meer