Klacht: Pakket niet aamwezig.

Pdujour op 04 juni 2024 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist pakket willen afhalen. Bleek al te zijn teruggestuurd. Hierbij de bevestiging dat het t/m vandaag kon worden afgehaald.

GLS Header
Ophalen is vanaf nu mogelijk bij Royal Bike met GLS ID-code 98603

Geachte ontvanger,

Met dit bericht bevestigen wij dat de zending t/m dinsdag 4 juni 2024 beschikbaar is op onderstaand adres:

GLS PakketShop

Paul du Jour
Burg Beelaertspark 137
3319AP DORDRECHT
Let op!
Afhalen is mogelijk tot en met dinsdag 4 juni 2024. Na deze datum zal de zending teruggestuurd worden. Bij het afhalen dient u bovenstaande GLS ID-code of een geldig legitimatiebewijs samen met dit afhaalbericht te kunnen tonen.

GLS Netherlands
www.gls-info.nl

Dit bericht is verzonden naar het e-mailadres dat wij van de afzender(s) hebben ontvangen en wordt uitsluitend voor leveringsinformatie met betrekking tot bovenstaande zending(en) gebruikt.

Bevestiging van de fout van GLS

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over General Logistics Systems (GLS)
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pdujour