Klacht: ik was gewoon thuis er is niet aangebeld en ook geen kaartje in de bus

ymym op 13 juli 2023 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was gewoon thuis er is niet aangebeld en ook geen kaartje in de bus en dan een mail krijgen , dat je niet thuis was en dat er een kaartje in de bus is achter gelaten, niet dus

speciaal de hele dag thuis gebleven , en dan krijg je dit , zo ga je niet met je klanten om , of is het de bezorger die er een potje van maakt ? graag opheldering !!!

als je vervolgens naar gls belt , kunnen ze je niet helpen !

Gewenste Oplossing:

mijn pakje als nog zo snel mogelijk bezorgen !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ymym