Klacht: GLS Onderwerp: Klacht over onprofessionele bezorging – kenteken VVJ-64-N

PGJS op 29 mei 2024 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte klantenservice,

Vandaag had ik een erg vervelende ervaring met een van uw bezorgers. Het busje had het kenteken VVJ-64-N. Hier is een overzicht van wat er is gebeurd:

1. De bezorger heeft aangebeld en ik heb de voordeur geopend via de intercom, in de verwachting dat hij het pakket binnen zou neerzetten.
2. Vervolgens belde hij weer en sprak agressief in het Engels, met uitspraken als You have to come down, I don’t have time for this. Ik trok snel mijn kleren aan om naar beneden te gaan.
3. Terwijl ik dat deed, belde hij nog een keer, en mijn vriendin nam op.
4. Toen ik naar beneden rende, was hij al weg. De schoonmaker was ook beneden en hij had het pakketje gewoon aan hem kunnen geven.
5. Ik liep achter hem aan, maar hij weigerde het pakketje aan mij te geven en dreigde zelfs met fysiek geweld. Vervolgens stapte hij in zijn busje en reed weg naar het volgende adres, terwijl ik hem volgde voor het kenteken.

Dit gedrag is totaal onacceptabel en onprofessioneel. Ik begrijp niet waarom ik extra moet betalen voor een service waarbij ik wordt toegeschreeuwd en bedreigd door de bezorger. Ik verzoek u dringend om deze kwestie te onderzoeken en passende maatregelen te nemen tegen de betreffende bezorger. Daarnaast zou ik graag compensatie willen ontvangen voor deze slechte service.

Bij voorbaat dank voor uw snelle reactie.

Een formele klacht in te dienen tegen de betreffende bezorger met consequenties. Dit kan gewoon niet en compensatie voor de extra kosten die deze bezorging me gekost heeft.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over General Logistics Systems (GLS)
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PGJS