Klacht: Een klantenservice van lik mijn vestje

Jan-Ermelo op 04 juli 2023 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerst een bericht op de track-and-trace dat het ontvangen is door GLS en vandaag bezorgd zou worden…en dan opeens Niet in levering – aflevering gepland . Zonder enige verdere uitleg. Natuurlijk meteen telefonisch contact proberen op te nemen. EINDELOOS lang in de wachtrij met een op den duur behoorlijk irriterend melodietje.

Wat blijft er over van de strategie die zo verleidelijk mooi (doch kennelijk misleidend) wordt geadverteerd op de site?
(GLS Netherlands staat voor een Persoonlijke, Proactieve, Professionele en Positieve invulling van partnerships met haar stakeholders.

We doen wat we beloven op maatschappelijk verantwoorde wijze. In de fijnmazige (inter) nationale distributie van pakketten en vracht hebben we continu aandacht voor integrale kwaliteit. Betrokken, betrouwbaar, transparant en flexibel streven wij steeds naar het overtreffen van verwachtingen.)

In ELK geval bij lange na NIET persoonlijk’ en ook NIET pro-aktief en ook niet Professioneel!

Ik hang nu al meer dan 20 minuten aan de lijn met dat irritante muziekje

snellere en effectievere ondersteuning en betere informatie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan-Ermelo