Klacht: bus afgebrand pakket weg

Sascha1985 op 05 juli 2023 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag zou mijn pakket 10 dagen eerder dan genoemde lever datum komen, super zou je denken op het moment van aflever tijd was ik buiten om spullen in de auto te leggen omdat ik naar mijn werk moest. En ja hoor daar kwam de melding u was niet thuis konden pakket niet leveren, hoe dan ik stond buiten maar na 17.00 kun je niet meer bellen en het gehele weekend ook niet. Maandag op het werk gebeld neer zet afspraak gemaakt omdat dinsdag niemand thuis zou zijn, wel met de vermelding want een dropll van een medewerker.
Maar je raad het al dinsdag geen pakket toen ik om 18.30 thuis kwam, dus net gebeld.
Wat blijkt vrijdag is de bus uitgebrand en nu is het pakket foetsie en is het pakket onvindbaar bij GLS heel grof dit had de eerste medewerker ook kunnen zien. Maar GLS laat niks van zich horen naar de klant toe. En je wordt terug gestuurd naar Amazon deze jongeman heeft een melding gedaan, maar goed het is via een externe verkoop maatschapij dus dat word wachten en nog een paar dagen wachten. Ik snap dat verzend bedrijven het druk hebben en dat er veel fout gaat ik werk immers zelf bij postnl dus weet hoe deze dingen gaan. Maar elk bezorg bedrijf weet welke adressen er in de bus liggen, stuur een melding er uit maak een oplossing ipv niks doen en een klant nog een keer te laten bellen voor info die de eerste ook had kunnen zien. Al met al een stront bedrijf.

Dat GLS zelf contact gezocht had, en voor vervanging van mijn bestelling gezorgd had. Nu kost het mij ontzettend veel tijd om achter 3 bedrijven aan te gaan en alles uit te leggen en nu nog 7 dagen moeten wachten of ik een vervangend product ga krijgen of mijn geld terug kan vragen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sascha1985