Klacht: Asociaal lange wachttijden na het doorverbinden

Theo Jellema op 14 juli 2023 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een duurbetaald pakket gemist wegens niet thuis zijn op het onaangekondigde aanbiedmoment.
De trackinginformatie op basis van het pakketnumer (geen trackingcode op het verzendbewijs wat ik kreeg van de verzender), stelde dat er een kaartje in is afgegeven op mijn adres, maar heb het niet kunen vinden. Het stelde ook dat het pakket naar het depot retour is gegaan. Omdat er een storing is op de GLS website, is het al dagenlang niet mogelijk om via de niet thuis bericht button e.e.a. op te lossen. Bellen is onbegonnen werk vanwege de EXTREEM lange wachttijden na het doorveronden worden met het betreffende depot.. (ikosten!!!)
Ik weet het niet meer, geen verdere opties volgens de doorverbidnd-mensen.
Pakket nummer:50150321478288.
Vr.gr. Theo Jellema,
Rechtboomssloot 30-2,
1011EB te Amsterdam.
Mob. 06-48805635
email: [email protected]

Ik zou graag het pakket bij een afhaalpunt kunnen ophalen, zoals het bij postnl standaard wordt opgelost.
Ik heb mijn emailadres en mob.nr. ook doorgegeven, maar ik hoor of lees nog steeds niks van het depot in Amsterdam.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Jellema