Klacht: geluid valt constant weg (wifi) van onze Bose soundtouch 20

op 13 februari 2018 over Bose in de categorie Electronica Merken

Wij hebben lang getwijfeld tussen Bose en Sonos. Uiteindelijk gekozen voor Bose. We zijn nu heel teleurgesteld omdat het geluid constant uitvalt. Aansluiten met een kabel is voor ons geen optie, wij hebben gekozen voor dit apparaat net voor de wifi, de 6 preselecties en de afstandsbediening. Onze wifi werkt perfect, signaal is uitstekend. Dus probleem zit zeker bij Bose. Als dit probleem gekend is bij Bose dan had de oplossing er al lang moeten zijn. Wij hopen dus dat Bose zijn klanten ernstig neemt en het probleem verhelpt. Wij hadden het plan om 2 extra kleine boxen aan te schaffen, maar dit zal voorlopig niet gebeuren.

Als ik het aantal klachten lees, dan vinden wij dat Bose alles moet doen om het probleem onmiddellijk te verhelpen. Wij zullen pas tevreden zijn als we muziek kunnen beluistern zonder seconden van stiltes en we de nieuwsberichten volledig horen, maw, als we ten volle van onze aankoop kunnen genieten. Nu is onze Soundtouch een bron van ergernis.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine VD