Klacht: Geldigheidstermijn Bol.com cadeaukaarten

CadeaukaartklachtBol.com op 02 maart 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Geldigheid cadeaukaart Bol.com. Zojuist 2 verlopen cadeaukaarten t.w.v. 55 euro kunnen weg gooien. Geldigheid is 3 jaar volgens klantenservice, maar staat niet op de kaart zelf. Sowieso belachelijk om er een geldigheidstermijn aan het hangen. Primera en Bijenkorf bijvoorbeeld die hebben er geen termijn aanhangen. Kortom Bol.com verdient hier makkelijk goed geld aan en is erg klantonvriendelijk om er een termijn aan te hangen. De Limburgse meneer die ik aan de telefoon kreeg bij de klantenservice heeft in de discussie opgehangen met mij. Hij zat blijkbaar in het nauw en zag geen andere uitweg dan tekeer te gaan en uiteindelijk op te hangen. Goede plek zit je dan… aan de telefoon van de klantenservice, lekker professioneel. Hoedanook, het is belachelijk dat cadeaukaarten een geldigheidstermijn hebben, ookal mag het wettelijk, ik vind het een ballentent om op deze manier te verdienen aan verlopen cadeaukaarten termijnen. Dat hoeft niet zo, zie andere cadeaukaarten partijen!

Als Bol.com cadeaukaarten net zoals een hoop aantal meer cadeaukaarten onbeperkt geldig zijn. Dat vind ik eerlijk. Mij t.w.v. 55 euro compenseren in nieuwe cadeaukaarten (aangezien de mijne dus verlopen zijn...)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CadeaukaartklachtBol.com