Klacht: Geld wordt niet teruggestort

op 03 oktober 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het boeken EN BETALEN van onze vakantie naar Thailand werd onze reis direct de volgende werkdag door Prijsvrij geannuleerd. Naar haar eigen zeggen omdat er verbouwwerkzaamheden in het hotel plaatsvonden waardoor er geen gasten konden verblijven. Bij navraag bij het Marriot Hotel Phuket in Thailand bleek hier niets van waar.

Direct na annulering door Prijsvrij hebben we aangegeven ons geld per omgaande retour te willen. We zitten nog steeds op ons geld te wachten met als gevolg dat we geen andere reis hebben kunnen boeken en dit jaar dus niet op vakantie zullen gaan. Geen vakantie en ook EUR 3000,– kwijt.

Inmiddels hebben we een incassobureau op de zaak gezet en zijn we eveneens voornemens een schadevergoeding van Prijsvrij in rechte te vorderen.

Wordt vervolgd….

Gewenste Oplossing:

Geld retour + betaling incassokosten en een schadevergoeding van EUR 1000,-- omdat wij dit jaar niet meer op vakantie kunnen gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer de Galan,

Bedankt voor uw melding. Allereerst onze welgemeende excuses dat u deze ervaring heeft gehad met Prijsvrij.nl. Restituties worden binnen 10 werkdagen terugbetaald. We zien dat uw betaling op 30 september is overgemaakt, binnen deze periode. Wilt u controleren of u dit in goede orde heeft ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Reactie van de melder van de klacht julien1983

2 maanden geleden - Gecontroleerd en niet ontvangen...

Bericht van Prijsvrij.nl

2 maanden geleden - Beste heer de Galan, Wij hebben u zojuist via de e-mail een printscreen gestuurd van de betaling zodat u dit nog kunt nakijken. Wellicht was het nog niet geheel verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door julien1983