Klacht: Geld teveel afgeschreven van mijn OV chipkaart.

op 25 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat mijn OV-chipkaart niet goed werkte,terwijl er 68,00 op stond, heb ik een kaartje van 9,60 euro gekocht. Ik wist niet dat ik daarmee moest in-checken. Op Amsterdam-Zuid aangekomen kon ik niet door de poortjes komen. Er waren er maar 4. Niemand was er om iets uit
te leggen. Ik heb toen mijn OV-chipkaart maar gebruikt. Deurtje ging
open maar had mijn bagage nog op de grond staan. Toen nog een keer
OV gebruikt. Op de terugweg liet ik de conducteur mijn kaartje zien. Vertelde mijn verhaal en zij dat er daardoor wel minstens 20 euro van
mijn kaart is gehaald. Dus heb ik voor een ritje naar Amsterdam Zuid
minstens 30 euro betaald. Hoe gat dit opgelost worden. Moeten de
kaartjes opgestuurd worden voor bewijs? Ik hoop snel op een antwoord.
vriendelijke groet. Mevrouw A.M. Koppel. Kaartnummer is 3528020039678138.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van 9,60 heb ik betaald. Prima. Kenmerk 13099
Boeking sper: 6116 Referentie 02146076
Betaald: 25 april 2016 om 11.30 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.M.Koppel