Klacht: Geld terug

idpon op 26 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

18 juli zouden wij vertrekken, 15 juli werd onze vakantie geannuleerd. Hebben toen contact gehad en zeiden dat het binnen 1 week het geld terug zouden hebben. 3 weken later gebeld, onze annuleren zou verkeerd hebben gestaan, maar dat zou nu opgelost moeten zijn en zouden het weer binnen 1 week terug moeten hebben. 1,5 afgewacht en nog steeds geen geld terug. Weer contact gehad, ze zou ons nu op de spoedlijst zetten voor het geld terug “want dit kan echt niet deze afspraken die gemaakt zijn met jullie” volgens mevrouw van Prijsvrij en zouden binnen 3 dagen het geld terug moeten hebben.. dit is nu ondertussen ook al 1,5 week geleden en nog steeds geen geld terug. Hoe moeilijk kan het zijn lijkt me dan??

Geld eindelijk terug

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:21 geantwoord

Beste Isabel,
Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl

Het e-mailadres wat u aangeeft is helaas niet bekend in ons systeem. Vanwege privacy redenen, wil ik u vragen om de correspondentie enkel te laten verlopen via de hoofdboeker. Je kan telefonisch of via de e-mail contact met ons opnemen.

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door idpon