Klacht: Geld terug

op 05 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 04-07-2016 heb ik een Sony action camera gekocht (https://www.bol.com/nl/p/sony-hdr-as200vt-met-wi-fi-en-gps-travel-kit/9200000038455515/) en op 05-08-2016 is deze camera kapot gegaan doordat de “waterproof” case tijdens snorkelen water heeft binnen gelaten. Vervolgens heb ik de camera naar Tech Repair opgestuurd voor reparatie en op 13-09-2016 bericht van Tech Repair ontvangen dat de camera niet te herstellen is in verband met waterschade.

Ik kreeg van Bol.com op 12-09-2016 al bericht dat de camera niet gerepareerd kan worden en ik mijn geld terug krijg. In deze mail gaven ze aan dat ik een andere mail zou ontvangen en na het ontvangen van deze mail ik binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld zou ontvangen.

Inmiddels heb ik na het mailtje van Bol.com op 12-09-2016 2 andere mails ontvangen (van Techrepair op 13-09-2016 en van Sony op 14-09-2016). Op 20-09-2016 heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen en heb ik de klantenserive van Bol.com gebeld wanneer ik mijn geld kan verwachten. De medewerker gaf aan dat zij contact ging leggen met de verkoper NEBO en ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen omtrent de voortgang. Op 22-09-2016 heb ik nog steeds geen bericht en heb ik nogmaals de klantenservice gebeld.

Tijdens het gesprek op 22-09-2016 gaf de medewerker aan dat het geld al in juli 2016 was teruggestort. Was dat maar zo, de voorgaande medewerker was goed bezig geweest. Vervolgens gaf ze aan dat verkoper NEBO niet wordt benaderd, maar dat Bol.com zelf het geld teruggeeft. Op de vraag wanneer ik mijn geld nou kan terug verwachten, kon ze geen antwoord geven. Ze kon mij met niemand doorverbinden én ze kon ook zelf niemand bereiken die het antwoord weet op de vraag: wanneer kan ik mijn € 361 nou eens terugverwachten?

Dus er is niemand die binnen Bol.com weet wanneer een betaling van € 361 naar mij toe wordt geautoriseerd en overgemaakt?

Ik wil mijn € 361 terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 oktober 2016 om 13:56 geantwoord

- - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Frank,

Er is inmiddels contact met je opgenomen en ik begrijp dat jouw klacht is opgelost.

Nog een fijne dag gewenst.

Jolanda van bol..com

Alle klachten die gemeld zijn door Frankbaz