Klacht: Geld gejat

op 20 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een pakket aangemeld via dpd. Ik kreeg via de site meteen de mogelijkheid een pakket aan te melden en ging aan de slag. Pas toen ik betaald had via creditcard kreeg ik de melding van de afmeting. Het gaat hier om twee simpele gootplinten die niets wegen, maar wel 2 meter lang zijn. Kon dus niet. Ik gebeld met DPD, kreeg daar ene Jaqueline aan de lijn. Een vreselijk naar en arrogant mens die mij wees naar de algemene voorwaarden en dat ik zelf die eerst had moeten doorlezen. Dat doet geen mens, vertelde ik haar. Het enige dat ik wil is mijn tientje terug dat ik betaal voor verzendkosten. Het pakket wordt nu immers niet eens verzonden! Helaas, ik kan fluiten naar mijn geld, vertelde ze me. Waardeloos dit!

Gewenste Oplossing:

ALs ik mijn tien euro terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen Gommeren