Klacht: Geld eraf zonder ingecheckt te hebben

op 15 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 22.40 is er van mijn OV €10 afgehaald bij de station in Schiedam. Echter heb ik in Schiedam helemaal niet ingecheckt op de trein. De poorten achter bij Schiedam waren namelijk open en men moet alleen daar inchecken als er met de trein gereisd moet worden. Voor mij was dit niet het geval. Ik moest reizen met de metro. Omdat het voor mij sneller was om via een treinperron naar de metro perron te gaan, wilde ik dus vanuit daar inchecken. Daar stonden eerst poortjes van de trein om daarna met de metro te gaan. Echter dacht ik dat ik aan het inchecken was maar het was een poortje voor uitchecken van de trein. Bij het per ongeluk uitchecken “zonder dat ik überhaupt ergens heb ingecheckt” is er zonder pardon €10 van mijn OV afgehaald. Het rare hieraan vind ik dat er hiervoor helemaal niet is ingecheckt waardoor het dus geen duidelijke reden is voor het bedrag wat eraf is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik jullie dus willen verzoeken om de €10, die ik zonder reden ben kwijtgeraakt, weer terug te sturen naar mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sdyrgo