Klacht: Gehackt/ openstaande vordering

op 14 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vanmiddag een email ontvangen van accountor, incassobureau van bol.com over een openstaande bedrag ter hoogte van 395,60 euro.
Verbazingwekkend!! want ik heb het product niet besteld en niet ontvangen. Via mijn bol.com account heb ik te zien gekregen dat dat het product via brievenbus post is verstuurd. Abnormaal dat je voor zo’n dure zending geen handtekening hoeft te zetten en dat de postbode het ook niet aan de deur bezorgd.
Ik heb contact opgenomen met klantenservice van bol.com om mijn verhaal te vertellen echter kon de medewerker mij niet helpen, omdat de zaak al overgedragen is naar het incassobureau. Heb vervolgens contact opgenomen met het incassobureau om het een en ander te besproken. Zij kon verder ook niks voor mij betekenen. Ze heeft alleen een notitie gemaakt dat ik aangifte ga indienen bij de politie.

Als de betalingsverplichting vervalt want er is geen bewijs dat ik het product heb ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 13:47 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Zeynep Uzun,

Inmiddels wordt deze vervelende kwestie stopgezet. Het incassodossier wordt gesloten.
Ook krijgt u van het incassobureau nog een terugkoppeling.

Fijne dag nog en groet,
Tony van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynepuzun