Klacht: geen waarneming van saldo op ov kaart

op 10 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij de terugreis met de trein 09 7 2016 werd het saldo als ontoereikend geacht terwijl er nog 18euro op mijn ov pas staat, bij het kopen van een treinkaart word er39euro in van mijn pinpas gehaald over een afstand tussen Amsterdam arena en breukellen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht a v.d bergh

1 jaar geleden - correctie,een treinkaartje van 39,50 euro gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 07:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door a v.d bergh