Klacht: geen voorlichting op station Roosendaal

op 17 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren 16 juni reisden mijn vrouw en ik met de trein van 21.19 uur van Den Haag naar Bergen op Zoom. In de trein werd medegedeeld dat vanwege blikseminslag op het Zeeuwse traject slechts een trein per uur vanuit Roosendaal naar Zeeland zou vertrekken. Onze trein reed niet verder dan Roosendaal. In Roosendaal werd geen enkele mededeling gedaan over hoe nu verder.
Vanwege het kille weer zijn we in de verwarmde wachtkamer op het perron gaan zitten op de plaats waar normaal de trein naar Zeeland stopt op spoor 4. Niet duidelijk was of de reguliere trein van een half uur later of een speciale trein ons richting Zeeland zou vervoeren. Geen enkele aankondiging werd gedaan over het vervolg van de reis. Ook werd geen aankondiging gedaan dat om ongeveer 22.50 uur de reguliere trein richting Zeeland gearriveerd was en bovendien vooraan op een andere plaats dan normaal op spoor 4 (4B?) gestopt was. Normaal stopt de trein richting Zeeland zover mogelijk richting Bergen op Zoom (4A?).
Resultaat een tiental reizigers zagen de trein richting Zeeland voor hun neus vertrekken.
We hadden de keuze nog een uur te wachten of een taxi naar Bergen op Zoom te nemen. We kozen voor het laatste.
Geen enkele NS-medewerker was aanwezig om inlichtingen te verstrekken, geen voorlichting per luidspreker.
Als reiziger werd je volkomen aan je lot overgelaten.

voorlichting en nog eens voorlichting

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 14:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mfvanlunen