Klacht: geen verzendlabel wel betaald

op 07 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 5 oktober een verzendlabel gemaakt en betaald. Ook een track en tracecode ontvangen echter geen label. Beeld sprong weg.
Heb direct een mail gestuurd met het probleem: geen reactie
6 oktober 2e mail gestuurd: geen reactie
7oktober klantenservice gebeld: je gaat eerst door een hele lange automatische vragenlijst en uiteindelijk kom je in de wacht. 29 minuten! De servicemevrouw kon niets doen met het track en tracenummer, ik had een barcode nodig voor de verzending en die konden ze me niet sturen. Wanneer ik mijn geld terug wilde moest ik maar over 30 dagen terugbellen.

Kosten van verzendlabel retour, maar ik ga hier niet nogmaals over bellen. Ik heb nu 29 minuten in de wacht gestaan, weet niet wat dat kost, maar wellicht overstijgt dit de verzendkosten al.......

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:31 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Jans@