Klacht: Geen verzendlabel

op 10 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vele malen zonder problemen gebruik gemaakt van Kiala. Dat blijkt over te zijn gegaan in UPS….
Na invoeren van alle gegeven en na betaling, krijg ik een error. Geen label, wel betaald. Na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, een mevrouw van de klantenservice aan de telefoon. Standaard verhaal, niets aan te doen. Na 30 (!) dagen opnieuw contact opnemen om de betaling terug te kunnen krijgen. Erg frustrerend; al bijna een half uur bezig met niets. En kom op, 30 dagen, dat noem ik geen klantenSERVICE.
Helaas kan ik ook geen mailadres van UPS vinden (wel een mogelijkheid om te mailen, maar ik wil mijn betalingsbewijs als bijlage bij het bericht doen). Graag ontvang ik een mailadres van UPS om mijn betalingsbewijs heen te sturen, om de betaling z.s.m terug te krijgen.
Judith
p.s. Inmiddels zonder problemen een verzendlabel geprint via DPD dus ik kan i.i.g. het pakketje volgens afspraak verzenden.

Mijn betaling zsm, toch zeker binnen een paar dagen terug heb ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:10 geantwoord

Goedemorgen,

Onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. In principe is het voldoende om uw trackingnummer per email door te sturen om de credit aan te vragen.

Mocht er later meer informatie nodig zijn dan zult u hierover vanzelf bericht per email ontvangen.

Het trackingnummer kunt u terugvinden op uw betaalbewijs en begint met 1Z.......

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door JudithJudith