Klacht: geen verzendlabel

op 08 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

zelfde probleem als voorganger
betaald en verzendlabel aangemaakt, voordat ik hem kon openen was hij verdwenen omdat google de website onveilig vond.
nu ben ik mijn geld kwijt en iemand anders zit op iets te wachten waar ook hij voor betaald heeft. kortom iedereen ontevreden

ik heb al gemaild, gezien niemand op kantoor is, maar vind op internet alleen slechte dingen hierover dus mijn verwachtingen zijn niet echt hoog

gewoon mijn verzendlabel alsnog hebben
dit knullige bedrijf kan aardig wat leren van kiala die sturen gewoon netjes de verzendlabel toe en hebben ook geen bugs op hun site waardoor alle pc's ze als onveilig beschouwen en de labels blokkeren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 11 oktober 2017 om 18:50 geantwoord

Nou je kan mailen dat iemand een betaalbewijs moet sturen en dat je het nog een keer moet proberen. Enfin ik heb dat gedaan en nu ben ik 2 keer het bedrag kwijt en vervolgens ondanks het bewijs word er totaal niet gereageerd op mijn mailtjes.... ik denk dat dit de verkeerde kant op gaat...

Alle klachten die gemeld zijn door MariekeH0