Klacht: Geen verzendetiket ontvangen

op 10 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister een zending aangemaakt bij UPS (omdat Kiala niet meer bestaat). Vervolgens betaald voor het pakket maar geen verzendetiket ontvangen via de mail. Ik zie wel een bankafschrijving staan. Nu zag ik op Klacht.nl meerdere klachten staan en heb geen trek in een wekenlange ‘wachttijd’ omdat mijn klant zit te wachten op zijn pakket.

Het z.s.m. toesturen van het juiste etiket of het terug storten van mijn betaling.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:16 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Tot onze spijt is het momenteel niet mogelijk om labels opnieuw te printen. Wij verzoeken u om contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ) om de door u betaalde kosten te laten crediteren.

Onze excuses voor het ongemak,

UPS Social Media Team.

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:49 geantwoord

In mijn ogen is “over 30 dagen weer terugbellen omdat we het nu nog niet kunnen crediteren” geen oplossing. Gaat om een bedrag van nog geen €4,- waar ik een mail over heb gestuurd, een klacht heb geplaatst op Klacht.nl en nu twee keer moet bellen met de klantenservice?

Ik was een trouwe klant van Kiala maar na de overgang naar UPS werkt het allemaal ‘iets anders’. Toch maar weer overstappen naar DPD, DHL of PostNL.

Alle klachten die gemeld zijn door J.anoniem