Klacht: Geen verzendbewijs

op 20 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het dpd punt, Cleopatra in Oudewater, wordt geen verzendbewijs gegeven! Met een vage reden als, ja die moet je zelf uitprinten dan kan ik m ondertekenen. Dat is niet waar die kan de consument niet eens printen. Het heet toch ook niet voor niks verzendbewijs. Als het bedrijf mijn pakket niet ontvangt, krijg ik geen geld terug omdat ik geen verzendbewijs heb!

Gewenste Oplossing:

Als er minder arrogant gehandeld wordt en er voortaan een verzendbewijs wordt gegeven. En jullie aansprakelijkheid als het dit keer fout gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 mei 2016 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daphh,
Bedankt voor je bericht. We hebben het even nagevraagd en het blijkt dat ze blijkbaar inderdaad nooit zo’n briefje meegeven.
Wij zorgen ervoor dat ze de verzendbewijzen ontvangen, dus dan zou het in de toekomst wel goed moeten gaan. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Excuses voor het ongemak!
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Daphh