Klacht: Geen vervoer

op 12 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Om onze reis naar Pinkpop zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we van tevoren treintickets geprint (en betaald) van Heerlen naar Sittard. De heenweg verliep prima. Op de terugweg waren we op tijd voor de trein(01:29) , alleen was deze zo vol dat de deuren niet meer dicht konden. Wij (5 personen) konden er onmogelijk nog bij. Pesoneel van Veolia gaven aan dat er geen treinen meer ingezet zouden worden en dat NS letterlijk heeft aangeven dat het hun “probleem” niet is.

Gewenste Oplossing:

We hebben 5 tickets gekocht van €7,40 per stuk en een taxi moeten nemen van €55,- euro.
De juiste oplossing voor mij is het terugbetalen van de dure taxirit.
-Bonnen aanwezig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.dezegebruikersnaambestaatnogniet