Klacht: geen trein OP 15 april 2016

op 26 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,

op vrijdag 15 april 2016 zouden mijn vriendin en ik de trein ’s ochtends vanuit Schiphol naar Maastricht nemen. rond 12.15 uur zouden we richting Maastricht vertrekken echter deze was er niet want er was een melding dat er geen treinen naar Maastricht reden.
Bij infobalie nagevraagd en was allemaal zeer onduidelijk en werden ook naar verkeerd perron gestuurd. uiteindelijk om ca. 12.15 uur trein naar Utrecht genomen waar we naar perron 14 werden gestuurd met 2 loeizware koffers. daar aangekomen werd dit gewijzigd in perron 12!!
In Den Bosch mochten we vanwege overvolle trein niet instappen en moesten wachten op nieuwe trein. Vreselijk om 18.00 uur waren we pas thuis ipv rond 14.00 uur!!
Snap dat als er een ongeluk gebeurd in de zin van dat er iemand voor de trein is gesprongen er niet meteen een nieuwe trein beschikbaar is maar het zou wel handig zijn als er medewerkers worden ingezet die op zijn minst informatie verstrekken over de wijzigingen.
Nu heb ik 2 treinkaartjes gekocht van € 19,– per stuk waarmee wij van Schiphol tot Maastricht hebben moeten staan met ieder 2 koffers.

Ik verneem dan ook graag een serieuze oplossing.

M. Leerssen-Mesterom

als de 2 treinkaartjes vergoed worden zou heel fijn zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS