Klacht: geen trein naar eindhoven

op 27 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

14 juni ging ik naar het concert van Bruce Springsteen, Malieveld Den Haag. De NS had een extra trein naar Eindhoven ingezet om 22:52. Fijn dat er extra treinen worden ingezet, maar het concert was om 23:00 afgelopen. Ik had nog de mogelijkheid om 23:24 met de trein naar Utrecht te gaan om zo over te stappen naar Eindhoven. Op het centraal moest ik naar links. Daar stonden vier treinen klaar. Ik ben in de trein naar Utrecht gestapt. De andere gingen naar Amsterdam, Den Haag en stoptrein Utrecht. Echter toen de trein vertrok was het ook een stoptrein waar ik in zat. Ik zou dus niet meer op tijd in Utrecht zijn. Ik ben in Gouda uitgestapt. En daar heb ik in de trein (sneltrein) naar Utrecht gestapt om zo mogelijk nog een aansluiting naar Den Bosch te kunnen krijgen. Gelukkig is dat gelukt. Echter om 1:30 stond ik in Den Bosch en kon ik niet meer terug naar huis (Helmond). Er was geen trein meer naar Eindhoven. 67.000 moesten vanuit het concert terug naar huis. Dat is ook druk. Er was niet aan de hand geweest als mijn intercity naar Utrecht ook gewoon een intercity was. Ik ben speciaal die dag met de trein gegaan, omdat ik kies voor gemak en de goede bereikbaarheid. Ik ben om 1:30 afhankelijk geweest van mijn familie. Mijn man is mij komen halen. Mijn zwager heeft bij ons thuis gezeten, omdat we de kinderen niet alleen konden laten.

Als de NS extra treinen inzet voor een concert. Dan is het goed om te informeren hoe laat het concert is afgelopen. 22:52 een extra trein naar Eindhoven had beter een uurtje later kunnen zijn. Dan was de grootste drukte voorbij. En dan komen mensen uit het zuiden ook nog thuis.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 12:43 geantwoord

Heeft op 11 juli 2016 om 17:01 geantwoord

Zoals ik al schreef was er in eerste instantie een extra trein ingezet om 22:52 naar Helmond. Vanwege het concert. Het concert was toen nog niet afgelopen. Voor dat ik naar het concert ging had ik gezien dat ik ook de trein van 23:24 gewoon kon nemen. Echter op het laatste moment zijn hier wijzigen ingebracht, die ik niet hebben kunnen zien, omdat ik geen telefoon had. Op het station van Den Haag zijn deze wijzigingen ook niet aangegeven. Zie eerder mijn bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door syl polder