Klacht: Geen trein

op 16 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondag vanuit pinkpop naar station echt willen reizen. Op 9292 kwam in niet uit omdat er extra treinen waren. Heb aan verschillende mensen gevraagd of de trein naar echt reed. Eenmaal in Sittard blijkt deze trein pas om 1.30 te rijden ipv 00.30 dus dat zou een uur wachten zijn na een uur wachten schrappen ze de trein en rijd er helemaal niks meer!! Dit slaat nergens op.

Gewenste Oplossing:

Ns moet alles fatsoenlijk aangeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2016 om 11:25 geantwoord

Ik heb een dure taxi moeten betalen terwijl dit niet had gehoeven. Ik vind het fijn om te horen dat het sirieus wordt genomen. Ik hoop op een spoedige reactie en niet een van 3 weken later.

Alle klachten die gemeld zijn door Slaatnergensop