Klacht: Geen tablet

op 02 februari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Onze klacht is dat wij vanaf 3 december bezig zijn om onze beloofde tablet te krijgen ,maar ben bang dat ik die nooit zal krijgen .wat kunnen de medewerker eEn smoezen verzinnen om mij maar aan het lijntje te houden ,en paradigit overal de schuld van geven ,ziggo treft geen enkele blaam .IK heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zulke slechte klantenservice heeft .als ik paradigit moet geloven dan zijn er zeer veel klachten over de verzending van de mail van ziggo naar paradigit na ongeveer 10 x gebeld te hebben was er toch nog een medewerker die nog iets kon vinden wat nu nog weer niet goed was ,dus maar weer 2 weken wachten ,en dan maar hopen dat paradigit de tablet op voorraad heeft anders wachten we daar ook nog een paar weken voordat hij er is . ADVIES voor overstappers naar ziggo NIET doen als u een tablet wil want die ontvang je nooit

Een extra tablet voor de kinderen voor het zeer lang wachten op onze tablet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobhaverkate