Klacht: Geen snelheid geen ontvangst niks..

op 28 januari 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds eind oktober woon ik samen met mijn vriend. Na wat overleg samen waren we er uit we wilde graag alles in een van kpn. Nu aan de telefoon bleek dat de snelheid bij ons tot zover laag was dat we niks konden ontvangen waarop de mevrouw aanbood nou dan proberen we wel internet en bellen dan heeft u in ieder geval iets en zo bleef zij inpraten tot wij het namen. Erg vervelend en hadden het meteen moeten afkappen want wij zitten met wen contract nu terwijl wij niks binnen krijgen. Minder dan 3 mb erg prettig.. dus nu proberen wij hier van af te komen maar dit kan natuurlijk niet wel innen maar niet geven wat hoort. Nu zijn ze bezig met ons een korting te geven zodat we alleen voor die 3 mb betalen wat overigens belachelijk is wij kunnen niks anders afsluiten en kunnen ook nergens gebruik van maken.. een hele vervelende situatie dit.

Graag zou ik per direct dit willen stoppen ik betaal er 35 euro voor en heb geneens televisie nu al een paar maanden.. en derest doet het niet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awfmdaalmeijer