Mijn Klacht:
Sinds woensdag 22 april een nieuwe sim kaart gekregen in de Vodafone winkel. Tot op heden (zaterdag25 april 2015) nog steeds geen sim kaart service. Al 5 medewerkers gesproken en allemaal sturen ze je van het kastje naar de muur. Met domme smoesjes. Geen hulp en geen service en geen compensatie.
Gewenste Oplossing:
Niet meer. De service van Vodafone valt keer op keer op keer tegen en het interesseert ze niks.

