Klacht: Geen service!

op 23 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 1e x verzenden met UPS. Inloggen gaf problemen, net als het invullen van het verzendformulier (ik kwam niet verder en kreeg steeds error en rode letters. Klantenservice gebeld en zij hebben mij door de procedure heen geloodst. Pakketten naar het Service Point gebracht waar alles handmatig ging en waar ik zelfs een handgeschreven tracknummer kreeg. Ik kreeg netjes bevestingsmails met de juiste adressen etc. Deze naar de klanten gestuurd. Dinsdag mail dat de pakketten onderweg waren maar terug gestuurd werden naar Service point. Contact gehad met Talitha T van de klantenservice. Zij bevestigde de fout maar kon niet aangegeven waar het fout was gegaan. Zij beloofde mij dat UPS de extra verzendkosten (Voor 2e x opsturen) vergoed zouden worden. Ik vroeg of ze dat in mijn account erbij konden zetten maar dat kon niet, Ik hoefde alleen maar te bellen zodra de paktten er waren en dan zou het opgelost worden. Vrijdag mijn eigen pakjes weer opgehaald. Mederwe Service point snapte er niets van maar gaf aan heel veel klachten te krijgen van mensen. Ik heb wederom gebeld met Klantenservice, nu met ene Wout. Vervelende man die totaal niet welwillend pas en niet van plan was enige service te verlenen. Hij was neerbuigend, vervelend en drammerig. Zaterdag opnieuw geprobeerd verzendtickets aan te maken. Alles was klaar tot de verzendticket aangemaakt moest worden. Steeds error, rode letters, en wat ik ook veranderde, ik kwam niet verder. Error en allerlei codes. Klantenservice WEER gebeld (inmiddels had ik hier al zo’n 5 uur aan besteed) moest ik veel te lang wachten (half uur in de wacht!) en heb ik besloten om de pakketten via POSTNL te versturen omdat ik geen steek verder kwam en mijn klanten hun pakjes nu een week later krijgen wat onaanvaardbaar is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als UPS mij de extra kosten terugbetaald die ik nu heb moeten maken om via POSTnL te versturen. Zij hadden mij beloofd om het opnieuw verzenden te betalen, maar door hun slechte service moest ik nu overgaan op een ander bedrijf. Het bedrag is dan 2x (6,95)
Dan laat ik de tijd en de kosten voor het vele bellen en de benzine nog achterwege

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 september 2017 om 07:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point team. Zij gaan uw klacht onderzoeken en zij zullen hierover zsm contact met u opnemen.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht, dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 25 september 2017 om 08:43 geantwoord

Klacht staat genoteerd als opgelost terwijl er nog niets is gebeurd! NIET OPGELOST DUS!

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemiddag, Het UPS Access Point Team heeft al contact met u gezocht en een Voicemail achtergelaten. Zij gaan u later nogmaals contacteren om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500 .

Reactie van de melder van de klacht MvdV

1 maand geleden - Nog steeds geen contact gehad met UPS. 1x voicemail maar geen nummer waar ik op terug kon bellen.

Reactie van de melder van de klacht MvdV

1 maand geleden - Nog steeds geen contact gehad.... :-(

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Ondanks vele pogingen u telefonisch te contacteren is dit helaas niet gelukt. Er zijn meerdere keren voicemails bij u achtergelaten. Wij adviseren u om contact op te nemen met 020-5040500 ( lokaal tarief ) om dit alsnog opgelost te krijgen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht MvdV

1 maand geleden - NOGMAALS: er wordt door jullie GEEN contact opgenomen!! Wil je mijn inkomende telefoontjes zien?? Bewijs kan ik zo meesturen! Geen leugens verspreiden anders ga ik KASSA inschakelen! Wat denken jullie wel? Net doen alsof jullie actief bezig zijn terwijl ik NIETS GEBEURD!! Er is 1X de voicemail ingesproken op maandag. Dat is 5 dagen geleden!!

Alle klachten die gemeld zijn door MvdV