Klacht: Geen reactie WoonEnergie

op 04 februari 2014 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Op 28 januari een klacht doorgegeven via deze website na meerdere keren telefonisch contact. Op dezelfde datum ook een brief gestuurd.

Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen van WoonEnergie B.V.

Wat kun je doen tegen dergelijke bedrijven die dreigen met incasso, wat ook kosten met zich meebrengt en die geen reactie geven.
Krijg hiervan het idee dat je als particulier hierin het onderspit delft.

Zsm contact om dit op te lossen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonenergie B.V.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonenergie B.V. over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonenergie B.V. in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonenergie B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonenergie B.V.

Heeft op 04 februari 2014 om 10:49 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

We betreuren het ten zeerste dat u nog geen reactie op uw klacht heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

U verzoekt ons om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om uw klacht op te lossen. Kunt u uw klantgegevens e-mailen naar michael@woonenergie.nl zodat we contact met u op kunnen nemen.

Suze
WoonEnergie

Heeft op 05 februari 2014 om 12:04 geantwoord

Het is niet opgelost. Erg vervelend dat er nu een smile wordt vertoond bij de status.
Er is nog geen reactie en geen oplossing geboden vanuit WoonEnergie

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Woonenergie B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door A. van Harte