Klacht: Geen reactie

op 05 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boeken al jaren via booking.com en nooit problemen gehad.Bij de laatste boeking was er door de verhuurder meer afgeschreven dan op de boeking stond.contact opgenomen met booking.com en kreeg gelijk de mededeling dat wij een verzoek tot terugbetaling moesten doen.Nooit 1 reactie op gekregen.Al meer mailtjes gestuurd op verschillende manieren,maar niet eens het fatsoen om te reageren.Nu bijna een maand verder…

Gewenste Oplossing:

Als wij op zijn minsteen reactie krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Kahoul