Klacht: geen pakket ontvangen en niet bereikbaar

op 07 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij Groupon heb ik een product gekocht dat via DPD verzonden is. Groupon stuurde mij een meldingsmail dat het product verzonden was te volgen was via een track and trace nummer. Dit nummer heb ik vervolgens ingevuld en daarbij zag ik dat de volgende melding
06.04.2017 14:34 Flémalle (BE) Delivered.
Delivery to third party with notification.
Ik woon in Nederland dus de melding dat het product is delivered in Belgie vind ik vreemd. Ik heb echter nooit een product ontvangen laat staan met een notification.
Vervolgens ga ik bellen met het door hun vermelde nummer 090037346633 (wat vijftig cent per gesprek kost). Dan krijg ik een voicemail met het verzoek om na de piep het viercijferig postcode nummer door te geven. Dit heb ik tot vier maal toe (en ook nog een keer met een ander postcode nummer) doorgegeven en iedere keer kreeg ik het voicemail antwoord dat het postcode nummer niet bekend was, waarna de verbinding werd verbroken. Op geen enkele andere manier kon ik dus contact krijgen. Schandalig en onbeschoft om zo je klanten af te schipperen en niet bereikbaar te zijn. Twee euro armer om niets. Weer een snelle bijverdienste voor het noodlijdende DPD!!!!!!!!!!!!!

Ten eerste dat ik mijn pakket krijg natuurlijk
Ten tweede dat de verwerking van de pakketten correct verloopt
Ten derde dat ze de bereikbaarheid beter organiseren
Ten vierde dat ze de manier van telefonisch te woord staan anders organiseren.
En ten vijfde dat ze mijn twee euro aan belkosten terug storten.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 april 2017 om 16:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rolstaart