Klacht: Geen niet-thuis-bericht in de brievenbus

op 25 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom een slechte ervaring met DPD, beweren dat ze langs zijn geweest zonder een niet-thuis-bericht in de brievenbus te gooien.
Dus heb zo mijn twijfels, dit is al meerder voorgekomen. Ik vind dit een zeer slechte vervoerder en hou steeds mijn hart vast als het weer met DPD is verzonden.

Als ze doen was ze beloven, mooie teksten op de site maar daar komt niets van terecht!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2016 om 13:16 geantwoord

Hallo pivani,
Bedankt voor je bericht. Ik heb begrepen dat je man ook al contact heeft gehad met mijn collega's van de klantenservice en dat jullie het pakket gelukkig wel op hebben kunnen halen.
De niet-thuis-briefjes blijven bij ons een aandachtspunt en chauffeurs worden hier ook op aangesproken. Wij hopen dan ook dat het een volgende keer wel gewoon goed gaat. Excuses voor de onduidelijkheid en het ongemak!
Groet,
Hanneke

Heeft op 26 mei 2016 om 18:22 geantwoord

Er wordt wel gereageerd als het op internet staat, maar op mijn laatste email nadat ik mijn pakket had opgehaald niet. We zien het de eerst volgende keer wel hoe dit gaat verlopen. Maar ik vrees het ergste.

Alle klachten die gemeld zijn door pivani