Klacht: geen levering van pakket

Ad Buijs op 09 december 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Ad, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het pakket inmiddels is geleverd bij de pakketshop: Naam 1: Autot.nl Adres: Rooseveltstraat 44 Land/PC: NL - 4731KH Plaats: Oudenbosch Ik kan helaas geen nieuwe leverafspraak meer voor je maken, je...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 december 2016

Een klant heeft herhaaldelijk meldingen ontvangen dat een pakket niet kon worden afgeleverd, ondanks dat er twee keer iemand thuis was. Bij een andere poging was de klant ervan overtuigd dat de bezorger voor de deur stond, maar het pakket niet kon worden gevonden. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

al 4 x een melding dat het pakket niet afgeverd kon worden. Terweil er 2x iemand aanwezig was.
Van 1 x weet ik zeker dat ze voor de deur hebben gestaan maar geen pakket konden vinden.

Gewenste Oplossing:

Afleveren volgens toezegging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 december 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM