Klacht: Geen levering van een bestelling

op 10 september 2015 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 25 augustus heb ik online een bestelling geplaatst voor 11 uur savonds zodat ik het de volgende dag ik huis zou hebben. Ik moest het pakket echt de volgende dag hebben. Dit is niet gebeurt. Ik heb de klantenservice gebelt en gevraagt waar het pakket blijft. Er werd mij verteld dat er een secendaire levering zou komen en dat ik even moest afwachten. Uiteindelijk niks binnen gekregen. Het is nu donderdag en nog niks binnen gekregen dus wederom weer gebelt. Er werd mij verteld dat het pakketje zoek is geraakt. Ze gaven mij twee optie’s. Optie 1 is dat ik mijn geld over 3 dagen binnen zou krijgen of optie 2 dat het pakketje opnieuw opgestuurd zou worden en pas volgende week binnen zou komen. Aangezien ik het pakketje woensdag 26 augustus nodig had is het geen optie om nog een week te wachten. Op internet staat voor 11 uur geleverd is morgen in huis en dit is mij niet waar gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze hun excusses aanbieden aangezien dit nogsteeds niet gedaan is en iets van een vergoeding van telefoonkosten of kadobon ofzo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 september 2015 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Op 30 augustus hebben wij een mail gestuurd met verdere informatie over de afhandeling. Omdat wij geen reactie meer hebben ontvangen ga ik ervan uit dat we samen alsnog tot een passende oplossing zijn gekomen.

Ik wens je nog een fijne dag.

Groet,
Wil van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ronaldburgt