Klacht: Geen levering op zaterdag, met als reden foutief aflever adres

op 23 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg netjes een email met het volgende onderwerp: ‘Je pakket wordt vandaag tussen 10:15 en 11:15 bezorgd.’ Dit zou op zaterdag 23 juli 2017 gebeuren.
Vrouw blijft thuis om pakketje in ontvangst te nemen. Maar nee hoor geen DPD. Nou kan er natuurlijk van alles tussenkomen, maar vervolgens controleer je de tracking van het pakketje en wat staat er als reden:

‘22.07.2017 10:19 Veenendaal (NL) Afleverpoging was niet succesvol
Onjuiste adresgegevens ontvanger’

Dit is pertinent niet waar! Adres gegevens staan zelfs correct op de tracking site.
De enige reden die ik me kan bedenken is dat de A28 afgesloten was en dat dit aanrijden moeilijk maakte. Maar kom op mensen ben je nou een pakket bezorg dienst of niet.

Kortom neem verantwoordelijkheid voor je werk en neem het serieus. En als het niet lukt kom dan niet met een kul reden, maar vertel gewoon de echte reden, hoe stom ook dan ben je iig eerlijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik de echte reden weet waarom er niet geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door koelvin