Klacht: Geen levering op afgesproken tijdstip

op 22 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is voor ons al de tweede keer dat pakketje niet wordt bezorgd. De eerste keer heben wij zelfs 3 dagen langer moeten wachten dan gemelde tijdstip. Als je belt krijg je de standaard antwoorden waar je niets mee opschiet klachten worden niet serieus genomen veel ongemotiveerd personeel denken ik . Dit is echt een waardeloos bedrijf, heb al 3 keer verlof moeten opnemen voor niets. Ik zou zeggen ga zo Door dpd en je graaft je eigen graf.

Gewenste Oplossing:

Als jullie de tijdsafspraken na kunnen komen, of in ieder geval het fatsoen hebben om als het niet lukt dit te melden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 juli 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Willem de tweede