Klacht: Geen levering / onbekend adres

op 26 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen weekend iets besteld dat via dpd geleverd zou worden. Maandag al in werking gezet en dinsdag zou het pakket geleverd worden. Op een half uur na de hele dag thuis geweest en geen bezorger gezien. Pas in de avond zie ik staan dat het pakker retour is gegaan naar het depot ivm onbekend adres. Vervolgens heb ik geen enkel idee of het pakket nog bezorgd gaat worden of welke actie nu wordt ondernomen. Het adres is gewoon een bestaand adres, waarop ik al mijn post kan ontvangen. Tevens willen de buren het pakket wel aannemen als ik niet thuis ben.

Ik wil graag weten welke actie ondernomen gaat worden mbt mijn bestelling en wanneer ik deze thuis kan verwachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2016 om 15:10 geantwoord

Hallo Mloe,
Bedankt voor je bericht en aller eerst excuses voor het ongemak. Ik heb je bericht zojuist bij mijn collega's doorgegeven. En ik heb ook doorgegeven dat je adres klopt.
Morgen gaat het pakket opnieuw mee en als de chauffeur het niet kan vinden, dan zal hij je bellen.
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Mloe