Klacht: geen levering iPad 3

op 07 juli 2012 over IT Become One B.V. in de categorie ICT

Op 26 maart heb ik een Ipad3 besteld bij bovenstaand bedrijf.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Er is al een aantal keer toegezegd dat ze nu toch echt gaan leveren, maar nog geen koerier gezien.Verder zijn ze telefonisch absoluut niet bereikbaar en op email wordt niet gereageerd.

Ik heb totaal bijna 500 euro betaald en was erg verheugd om eindelijk een iPad aan te schaffen. De lol is er inmiddels wel een beetje af. Als het nog lang duurt is de iPad 4 al uit, voordat ik uberhaupt de iPad 3 geleverd heb gekregen.

Op de website staat dat de klant bij ITbecomeone centraal staat en dat ze daardoor groot zijn geworden.
Volgens mij staat het geld van de klant centraal, want verder merk ik erg weinig van enige interesse in de klant.

Kortom een bedrijf waar je nooit en te nimmer mee in zee moet gaan.

Hele snelle levering waarbij een excuus brief zeer op prijs wordt gesteld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IT Become One B.V. in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IT Become One B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IT Become One B.V.

Heeft op 02 oktober 2012 om 14:41 geantwoord

Het geld is teruggestort via de werkgever. Wij proberen tot op heden contact op te nemen met mv.
Dit zal in de toekomst ook nog worden gedaan zodat de klacht kan worden afgesloten.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IT Become One B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ALP