Klacht: Geen jaarrekening.

op 22 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik had omstreeks september 2013 mijn jaarrekening verwacht. In december nog niet ontvangen dus gebeld. Bleek dat ik in september ook voor het laatst het maandtarief heb betaald. Men beloofde mij zo snel als mogelijk het op te lossen. Nu eind januari 2014 nog niets vernomen van Nuon.

No toch zo snel als de sodemieter het e.e.a. afhandelen zodat ik aan het einde van de maand met een gerust hart kan overstappen naar eneco.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Geachte hngouma, Allereerst mijn excuses. Ik vind het vervelend dat het zo lang duurt voordat u uw jaarafrekening ontvangt. Helaas was er sprake van een incident waardoor het maken van de jaarafrekeningen niet goed ging. Ik heb de betreffende afdeling verzocht om uw jaarafrekening zo snel mogelijk te maken. Zodra ik bericht van hen heb ontvangen, breng ik u hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groet, Marlies Nuon Webcare

Nuon

Heeft op 12 februari 2014 om 10:53 geantwoord

Jaarafrekening en eindafrekening worden op 18-2 gefactureerd.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 februari 2014 om 20:32 geantwoord

2x een jaarrekening ontvangen echter er klopt nog niet veel van. De opbrengst van m'n zonnepanelen is niet verwerkt ondanks dat ik een slimme meter heb waarvan Nuon wel heel eventjes ( 4 maanden) de meterstanden door gaf. Kortom nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nuon beoordeeld.

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Excuses voor onze iets te snelle melding van de oplossing. We hebben inderdaad twee jaarafrekeningen gestuurd. Op de eerste berekenen wij uw gasverbruik en de netbeheerskosten voor gas en stroom, op de tweede uw stroomverbruik. U ontvangt van ons nog een aparte factuur voor de teruggeleverde energie. Ik laat het u weten als deze voor u klaar staat. Daarnaast ontvangt u van ons een eindafrekening vanwege de beëindiging van uw contract. Deze sturen wij u ongeveer 6 weken na de einddatum van uw contract (9 februari). Omdat wij u sinds augustus geen termijnbedragen in rekening hebben gebracht, kunt u ervan uitgaan dat de eindafrekening een bijbetaling heeft. Indien nodig kunnen we daar met u een betalingsregeling over afspreken. Met vriendelijke groet, Marlies - Nuon Webcare

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Goedemiddag hngouma, graag informeer ik u over uw factuur voor de teruglevering van uw zonnepanelen. Deze staat voor u klaar. Wij versturen de factuur op 2 maart naar u toe. Het tegoed maken wij op 3 maart naar uw rekening over. Met vriendelijke groet, Marlies - Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hngouma