Klacht: Geen internet en geen telefonie (weken)

op 11 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht is ontstaan in december 2011; geen internet en telefonie, een monteur heeft na meting een kabeldefect geconstateerd in de straat. Hierop is een graafploeg gekomen en heeft geconstateerd dat er vocht bij een breuk is gekomen en zij hebbben een deel van de kabel (tijdelijk) vervangen. Stoep weer dicht en ik had weer internet en telefonie. Twee weken later was het weer mis, weer gebeld, wederom meten weer een probleem, in Juni (!) is er een graafploeg gekomen die een kabel vanaf de straat naar het huis heeft vervangen, dit had geen effect, een maand later is de 1e ploeg geweest en heeft de straat over 15 meter opengemaakt en weer de kabel vervangen, 1 week heeft het gewerkt en daarna was het weer mis. Als ik de helpdesk bel voor een status update moet ik weer allerlei apparatuur rechtstreeks op de aansluiting aansluiten (!) terwijl de monteur met zijn eigen meetapparatuur al een sluiting heeft gecontateerd heeft. Ik ben echt ten einde raad, kom er ook niet doorheen bij de de helpdesk, kastje naar de muur verhaal. Ook zo raar dat ikzelf contact moet opnemen met de aannemer, ik ben toch klant bij Ziggo? Dat moeten zij toch regelen? Wat kan ik nog doen?

Ik wil internet en telefonie hersteld hebben en over de maanden dat ik geen service had wil ik mijn abbonementgeld terughebben.

Alle klachten die gemeld zijn door estaats