Klacht: geen informatie over mijn ov-kaart

op 10 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ov kaart is verlopen. Ik ben verhuisd en heb mijn nieuwe adres doorgegeven…… ik heb geen bericht ontvangen over aanvraag nieuwe kaart.
Toen ging ik bellen, eindeloos wachten…iedereen gaf andere informatie.
Na 2 uur bellen was ik nog niets wijzer. Later nog eens geprobeerd, toen zei een mevrouw dat ze me een formulier zou opsturen. dat heeft ze gedaan….netjes teruggestuurd met foto. (aangetekend verstuurd) Bij de aanhef stond dat ik een Heer ben, ik mocht niets doorstrepen….maar heb dat wel veranderd/doorgestreept! Duurt 2 weken. het lijkt de Sovjet wel….zij weten alles van me, behalve dat ik geen man ben en ik kan ze niet bereiken

Gewenste Oplossing:

Als ik op tijd mijn kaart krijg met alle juiste gegevens.En dat de ns een klantvriendelijke helpdesk ( gratis!) op zet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hoeneveld