Klacht: Geen informatie op Marsa Alam, geen eten aan boord vliegtuig.

op 29 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op Marsa Alam ( Egypte) gingen we door de paspoortcontrole. Daarna stonden we te wachten, want we mochten onze bagage niet afgeven. Na een half uur kwamen er twee mensen met plastic zakken, die ze over onze koffers trokken. Er waren zo’n 160 passagiers, dus dat duurde lang. Bij navraag kregen we te horen, dat het “security” was. Waarom wist men niet. Na nog een half uur opgesloten gezeten hebben, kwamen er weer twee mannen, die onze koffers verzegelden met blauwe tireribs. Dat duurde weer lang.( 160 koffers!!) Niemand gaf uitleg! We kregen een flesje water, dat prompt bij de tweede controle ingeleverd moest worden.. Om half acht waren we in de vertrekhal, het vliegtuig zou om 19.35 vertrekken, maar dat ging niet door. Eten en drinken kopen op de luchthaven ging niet, vanwege tijdgebrek. Dan maar eten kopen in het vliegtuig. Dat ging ook niet, want alles was op. Dus barstend van de honger en dorst zaten we daar, met een vlucht van 5.45 uur voor de boeg. Dan maar Snikkers en borrelnootjes gekocht en een flesje water, je moet toch wat.
De organisatie op Marsa Alam is bedroevend en Transavia onwaardig. Communicatie is altijd prioriteit nummer 1 en daar ontbrak het volledig aan.Degene die de vliegtuigcatering regelt kan beter een cursus gaan volgen over management. Volgens cabinepersoneel is dit al vaker voorgekomen en gaf het advies een klacht in te dienen, zodat dit niet meer kan gebeuren. Bij deze dus!

Het geduld en de vriendelijkheid van het cabinepersoneel, dat hier ook niets aan kan doen en een storm van boze woorden en verwijten over zich heen kreeg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Schouten