Klacht: geen geld terug voor een retour gezonden artikel

op 05 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

op 28 juli kocht ik de winbot 930. Het apparaat werkte niet goed en ik wilde het terugsturen. Mij werd verteld dat ik het naar de interne verkoper moest terugsturen. De medewerker van het callcenter gaf mij het adres en vroeg mij het verzendbewijs naar bol te sturen. Uiteraard deed ik zoals mij was verteld. Sindsdien zijn er vele telefoontjes gepleegd, veel mailtjes heen en weer gestuurd. maar mijn geld krijg ik niet terug. ik heb desgevraagd twee maal een betaalbewijs gestuurd en tweemaal het verzendbewijs. Het laatste bericht dat ik van jullie ontving op 22 september vertelde mij dat ik zelf maar moest zorgen dat het retourpakket bij bol terecht moest komen door contact op te nemen met de externe verkoper omdat ik de fout heb gemaakt het niet naar bol had gestuurd.
Maar het is niet aan mij om fouten die in uw bedrijf zijn gemaakt op te lossen.
Ik hoop dat het probleem nu snel tot het verleden zal behoren

tevreden zal ik niet meer worden over bol.com. Maar ik zal opgelucht zijn als deze zich voortslepende probleem zal zijn opgelost

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:39 geantwoord

- - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste mevrouw Oostveen,

Van mijn collega begrijp ik dat u het geld terugkrijgt.
Excuses voor de vervelende situatie.
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door C. van Oostveen