Klacht: Geen geld terug na 4 weken

op 19 september 2017 over Fashionette.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Zeer slechte ervaringen 2 zelfde bestellingen van 1 tas geplaats 1ste x fout op site. Wel betaald allebei. Tweede dag zag ik de tas weer online ik had hem nogmaals besteld omdat ik hem zo graag wou. Blijkt het wederom weer een fout te zijn. Ongelooflijk ik heb er continu achter moeten gaan. Steeds aan het lijntje gehouden en andere antwoorden. Als je de klantenservice belt krijg je dus iemand die alleen Engels spreekt. En niks voor je doet of oplost. Het enige wat die doet is een email naar de afdeling sturen. Waardoor je dus alsmaar blijft wachten op een mail met meer info. Als je daar vervolgens op reageert krijg je 1 van de 3 keer maar een reactie. Ik mag hopen dat ik mijn geld terug krijg. Ze zeggen nu dat ze 1 betaling niet kunnen vinden terwijl ze eerst zeiden dat ik een Refund kreeg omdat mijn artikel niet online voorradig was. Ik wacht morgen al 4 weken op 210 euro! Krijg steeds andere antwoorden. Het zou afgelopen donderdag gestort zijn nou nee dus. Aub help mij.

Mijn geld terug waarop ik recht heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fashionette.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ik1984